My Cart
0дин.

Gde mogu videti cene obroka?

Cene nedeljnih paketa možete videti na ovom linku, a za cene obroka za 1 dan kliknite ovde

Koliko košta jedan obrok?

Ne vršimo dostavu jednog obroka već isključivo paketa obroka minimum za 1 dan.

Koje popuste imam?

Sve popuste imate na stranici Cene

Kako se vrši plaćanje?

Možete platiti pri prvoj dostavi u kešu dostavljaču ili putem e-bankinga najkasnije narednog dana posle prve dostave.

Zašto je plan ishrane besplatan?

Besplatan je zato što znamo da nikom nije problem da dodje do odličnog plana ishrane. Problem nastaje kada hranu prema planu ishrane treba spremiti i sve što ide uz to (nabavka, čekanje u redovima supermarketa, pranje sudova…)

Kako da naručim?

Možete naručiti : Online – putem našeg sajta ili 2. SMS, Viber, Whats up, Facebook (Kontakt). Uskoro će biti dostupna i aplikacija za telefon.

Do kada primate narudžbine?

Narudžbine primljene do 20h dostavićemo vam već naredne večeri dok će narudžbine primljene posle 20h biti dostavljene za 2 dana. Narudžbine primljene četvrtkom, petkom i subotom dostavljaju se u nedelju  uveče.

Kada spremate hranu koju nam dostavljate?

Hranu spremamo neposredno pre pakovanja. Dostavljamo vam sveže i nezamrzavane obroke.

Da li mogu da probam 1 dan?

Možete naručiti obroke za 1 dan i prvo probati obroke pre nego što naručite za 5 ili 6 dana.

Šta ako moram van grada u sred nedelje?

Javite nam dan ranije i mi ćemo pauzirati dostavu i nastaviti kada se vratite.

Da li vraćate novac ukoliko želim da odustanem?

Vraćamo novac srazmerno broju dana koji su preostali za dostavu (počev od narednog dana kada ste nam javili da želite da odustanete).

Da li mogu da naručim za manje od 5 dana?

Možete naručiti za 1 dan ili paket za 5 dana koji možete iskoristiti u toku 2 radne nedelje.

Da li moram da naručim sve obroke?

Možete da naručite obroke bez doručka, kao i bez ručka/večere kada ćete u Napomenama navesti bez kog obroka želite dostavu.

Da li sa 1 korisničkog naloga mogu naručiti više planova ishrane?

Sa jednog naloga možete naručiti koliko planova ishrane želiite. Tako da sa istog naloga možete naručiti obroke za celu porodicu ili sve kolege s posla.

Da li naknadno mogu promeniti detalje narudžbine?

Sve detalje u vezi narudžbine možete naknadno ispraviti. Samo nas kontaktirajte na vreme da to ispravimo (Kontakt)

Da li mogu da naručim obroke za svih 7 dana?

Možete naručiti i obroke za svih 7 dana. Kontaktirajte nas za više informacija.

Da li je dostava besplatna?

DA! U zelenoj zoni dostava je besplatna (pogledaj mapu). Na ostaloj teritoriji grada dostava može biti besplatna ukoliko se naruči više planova ishrane. Ukoliko je vaša adresa van zelene zone kontaktirajte nas da vidimo šta možemo da učinimo (Kontakt)

Kada vršite dostavu?

Dostava se vrši svake večeri od nedelja do četvrtka izmedju 18h-22h. Na kućnu adresu obroke za svaki dan ćemo vam dostavljati prethodno veče (npr.obroke za ponedeljak ćete dobiti u nedelju uveče itd.) Okvirno vreme dostave dobićete prilikom potvrde narudžbine (i ono će biti slično tokom cele nedelje) a za tačno vreme će vas kontaktirati dostavljač 15ak minuta pre dostave.

Šta ako nisam na adresi u vreme dostave?

Nikakav problem! Samo nam javite na telefon (Kontakt) bar sat vremena pre dostave gde vam možemo ostaviti obroke (kod komšije/komšinice, kod portira, u prodavnici/kiosku preko puta…). Većina stalnih klijenata koji često nisu na adresi, daju nam šifru (ključ) od ulaza u zgradu pa im bez ikakvih problema obroke ostavljamo ispred stana.

Gde vršite dostavu?

Dostavu vršimo na kućnu adresu ili na posao (od 18h do 22h) u okviru Zone dostave.

Da li dostavu mogu da mi izvrše GLOVO, WOLT i ostale slične kompanije?

Kada vam zbog dodatnih obaveza ne odgovara naše standardno vreme dostave, možete o svom trošku naručiti dostavu putem GLOVO, WOLT i sličnih aplikacija. Potrebno je između 14 i 16h da nam se javite kako bi dogovorili detalje.

Da li dostavljate petkom i subotom?

Ne radimo dostavu petkom i subotom. Obroke za petak i subotu dobijate pri dostavi četvrtkom uveče.

Da li obroke mogu lično da preuzmem?

Ukoliko vam je naš lokal blizu ili usput do posla/kuće možete i lično doći po hranu. U detaljima narudžbine u delu „Napomene u vezi dostave“ napišite da ćete lično preuzeti hranu i u koje ćete vreme ćete doći po obroke Ishrana

Šta je to plan ishrane?

Plan ishrane je uprosto rečeno plan nutrutivno izblalansiranih obroka prilagođenih jednoj osobi odnosno njenim aktivnostima, godinama, visini i kilaži.

Da li su obroci monotoni i bezukusni?

Naprotiv, obroci su veoma ukusni i garantujemo da sa nama nećete pojesti isti obrok 2 puta u toku istog meseca.

Šta je HighProtein plan ishrane?

Plan ishrane osmišljen za osobe koje za cilj imaju regeneraciju i izgradnju mišićne mase. Eat Fit HighProtein plan ishrane sadrži oko 25% masti, 40% proteina i oko 35% ugljenih hidrata.

Šta je Balans plan ishrane?

Ovaj plan ishrane sadrži obroke koji se sastoje ravnomerno od svih nutrijenata potrebnih osobama koje nisu izložene svakodnevno velikim fizičkim naporima. Eat Fit Balans plan ishrane sadrži oko 30% masti, 20% proteina i oko 50% ugljenih hidrata.

Šta je LowCarb plan ishrane?

LowCarb je ishrana sa malim unosom ugljenih hidrata i predstavlja manje restriktivnu ishranu od Keto ishrane. Eat Fit LowCarb plan ishrane sadrži oko 55% masti, 20% proteina i oko 25% ugljenih hidrata.

Šta je Rotacija ugljenih hidrata?

RotacijaUH je sistem ishrane osmišljen da podstakne mršavljenje stalnim varijacijama količine ugljenih hidrata koja se unosi u toku jednog dana. Eat Fit RotacijaUH podrazumeva nizak unos ugljenih hidrata prvog dana, bez ugljenih hidrata drugog dana, visok unos treći dan i tako u krug.

Šta je Keto plan ishrane?

Keto je ishrana koncipirana da podrazumeva ishranu namirnicama sa visokim procentom zdravih masti, i jako niskim sadržajem ugljenih hidrata. Keto dijeta predstavlja jednu od restriktivnijih varijanti dijeta, a način na koji ona deluje je tako što telo ulazi u stanje ketoze, i tada ono koristi masti kao glavni izvor energije. Eat Fit Keto plan ishrane sadrži oko 75% masti, 20% proteina i samo 5% ugljenih hidrata.

Koja je razlika između različitih planova ishrane koje nudite?

Osnovna razlika je u odnosu makronutrijenata (proteina, zdravih masti i ugljenih hidrata) koje obroci sadrže.

Da li spremate obroke prema planu ishrane koji nam je napisao nutricionista?

Ne

Da li zamrzavate hranu?

Hrana je sveže spremljena i upakovana neposredno pre dostave i ne zamrzava se.

Da li ja treba da kupim još nešto od hrane?

Ukoliko od nas naručujete paket sa svim obrocima, na hranu nećete potrošiti ni dinar preko toga.

Šta ako je neko alergičan ili ne jede neke namirnice?

Ukoliko je moguće, izaći ćemo u susret i spremiti vam nešto drugo. Samo nam pri slanju narudžbine u Napomenama u vezi hrane napišite koje su namirnice u pitanju (pogledajte Jelovnik).

Koliko često menjate obroke u jelovnicima?

Obroke u jelovnicima menjamo svake nedelje kako vam ne bi dosadili isti ukusi i garantujemo da mesec dana nećete pojesti isti obrok.

Kako su upakovani obroci?

Obroci su upakovani u PP ambalaži koja može da izdrži do +110 C tako da može da podnese podgrevanje u mikrotalasnoj.

Koliko dugo obroci mogu da budu van frižidera?

Preporučujemo da obroke što pre stavite u frižider. Ali kako su obroci sveže spremljeni pre dostave, neće im ništa faliti par sati van frižidera.

Koliko kalorija da izaberem?

Uz pomoć Kalkulatora kalorija možete izračunati iznos kalorija koji odgovara vašim potrebama i ciljevima.

Koja hrana je u planu ishrane?

Nedeljni jelovnik za sve planove ishrane možete videti na stranici Jelovnik, a detaljne sastojke i nutritivne vrednosti dobićete uz obroke pri prvoj dostavi.

Koliko proteina, masti i ugljenih hidrata sadrže obroci?

Nutritivnu vrednost svih obroka dobićete zajedno sa obrocima prilikom prve dostave u nedelji.

Za koga su Eat Fit planovi ishrane?

Naši obroci su savršeni za svakog – bilo da ste profesionalni sportista ili rekreativac, a nemate vremena da idete u nabavku, kuvate zdrave obroke, perete sudove…

Da li vi znate magičnu formulu za mršavljenje?

DA! Znamo formulu koja je jedina uspešna i koja nikad nije omašila. To je hrana napravljena od svežih namirnica i dnevni unos kalorija manji od ukupne potrošnje kalorija. Znamo da ne zvuči spektakularno ali nemamo za cilj da naše klijente lažemo i obećavamo im 10kg manje za mesec dana uz 1 tabletu, 10gr praška ili čega već.

Kako da održavam težinu?

Održavati težinu, prosto rečeno, znači unositi onoliko kalorija dnevno koliko svakog dana i potrošimo. Održavati težinu možemo i uz brzu hranu i peciva ali ako vam je stalo do zdravlja, nezdravu hranu treba izbegavati u širokom luku. Sve što je potrebno je naći pravi balans sa količinom kalorija i to je to.

Kako da se ugojim?

Nabacivanje mišićne mase (ne sala) je obrnut proces mršavljenju i samo je neophodno povećati unos kalorija da bude veći od dnevne potrošnje. Kada je cilj nabacivanje mišićne mase nije dobro gojiti se za više od 500gr nedeljno jer će to povećanje kilaže biti u vidu masnih naslaga. Zato je neophodno meriti se jednom nedeljno i ako je povećanje kilaže veće, naredne nedelje smanjiti unos kalorija.

Da li treba trenirati?

Naša iskrena preporuka je da je to neophodno. Bilo koja fizička aktivnost će mnogo doprineti vašem zdravlju. Nemojte na trening gledati kao na nešto što morate raditi da biste smršali već kao na nešto što po prirodi svi ljudi treba da rade. Gledajte na trening kao na dnevnu aktivnost koja će vam produžiti život, poboljšati raspoloženje, povećati koncentraciju….posebno ako ste na poslu ili kod kuće zarobljeni u fotelji/stolici.

Kako da skinem salo sa stomaka?

Ciljano skidanje naslaga masti nije moguće (osim lipisukcijom). Pravilnom ishranom će svako mršaviti u zavisnosti od genetike (neko će prvo skinuti stomak, neko butine, neko gornji deo tela). Kako god, zdravom ishranom ćete na kraju skinuti sve nepotrebne naslage masti i one se neće nikakvom magijom vraćati.

Da li treba povremeno raditi „detox“ tela?

Vaš organizam je najbolja „mašina“ za detoksikaciju i ne trebaju mu nikakve „detox“ dijete i napici. Zdravom ishranom omogućavate telu da radi normalno i ne dovodite ga u situaciju da ne može da se izbori sa onoliko „otrova“ koje unesete u sebe kroz hranu i piće.

Da li je moguće da ja ne mogu da smršam?

Nije moguće! Najverovatnije još uvek niste pronašli pravi balans zdrave ishrane (iako mislite da jeste) i mi smo tu da vam pomognemo. Kvazi dijete (smršaj za 7 dana ili mesec dana) su jednako velike gluposti kao tablete, praškovi i pojasevi za uzimanje para.

Da li će mi se stara kilaža vratiti kad prestanem da jedem kod vas?

To zavisi od vas i samo od vas. Ako se budete vratili starim navikama, očekivano je da će se i stara kilaža vratiti.

Za koliko mogu da očekujem rezultate?

Rezultati zavise od toga koliko kilograma viška imate. Oko 500gr manje nedeljno je neka granica koja neće šokirati organizam i naterati da blokira dalje trošenje masti kao izvora energije. Osobe sa većim viškom kilograma će lakše gubiti kilograme u početku. Kada je cilj nabacivanje mišićne mase – nije dobro povećanje kilaže za više od 500gr nedeljno jer će to povećanje biti u vidu masnih naslaga. U oba slučaja pored naših obroka, jedina stvar koja vama treba je vaga, kako bi jednom nedeljno u isto vreme pratili rezultate. Ako mršavite previše povećajte unos kalorija, ako se gojite previše smanjite unos kalorija.

Da li je plan ishrane samo za mršavljenje?

Apsolutno ne. Održavanje težine, a posebno nabacivanje mišićne mase podrazumeva dobro napravljen plan ishrane.

Kako da smršam zdravo?

Jedini način da zdravo smršate je „aktivnost“ suprotna onoj kojom ste se ugojili. Ishrana. Umesto brze hrane od koje ste sve gladniji i unosite veću količinu hrane od one koja vam je potrebna, krenite sa zdravom ishranom koja će vas duže držati sitim. Uz malo manji kalorijski unos nego što je vama potreban polako će nestati masne naslage uz poboljšanje opšteg zdravlja.

Šta je zdrava ishrana?

Zdrava ishrana podrazumeva unos raznovrsne zdrave hrane koja je spremljena od svežih namirnica. Kako bi zdravom ishranom postigli svoj cilj odnosno smršali, ugojili se ili održali težinu, potrebno je unosimo količinu hrane koja je manja, veća ili jednaka našim dnevnim kalorijskim potrebama.

Ako ovde nema odgovora na tvoje pitanje, uvek možeš da nas kontaktiraš.